Du kan altid få fat på os
Har du spørgsmål i forbindelse med dit køb hjælper vi gerne.
Du har 3 muligheder for at få hjælp
- Find svar 24/7 via vores online chat som du finder på forsiden af webshoppen i nederste venstre hjørne.
- Skriv en mail til kundeservice på info@dogcoach.dk, forvent svar indenfor 24 timer på hverdage
- Ring til os i telefontiden på tlf. +45 91 89 39 91 enten tirsdag mellem kl. 10-13 eller torsdag mellem kl. 8-11. Bemærk vi aflytter ikke telefonsvaren og du kan ikke sende os en SMS
Vi vejleder gerne om
- Valg af produkt eller korrekt størrelse
- Produkt info
- Ombytning eller opfølgning på returvarer
- Teknik
HUSK
Du har altid 30 dage til at ombytte dine varer efter dit køb.
Du vælger selv, om du vil ombytte til en anden størrelse eller have dine penge retur.
Proceduren for ombytning er:
- Bestil en returlabel på vores returportal, som du finder her: https://dogcoach-aps.webshipper.io/returns_public/1
- Print din returlabel
- Send den ubrugte vare retur
- Når vi modtager varen retur på lageret, refunderes dit køb
- Du bestiller en ny vare i den ønskede farve/størrelse
Vær opmærksom på, at udgiften til returfragt på kr. 59,- afholdes af dig. Beløbet fratrækkes automatisk i refunderingen af din oprindelige ordre.
Ønsker du at ombytte dine varer, skal du altså lægge en ny ordre. Vi behandler det nemlig som separate ordrer, så vi sikrer, at processen går hurtigst mulig for dig.
Varen skal leveres retur ubrugt i ubrudt emballage. Du må naturligvis gerne prøve tøjet på. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, hvis du håndterer den på en måde, som er unødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Altså kan du prøve varen på samme måde, som hvis du var i en fysisk butik.
Sådan klager du over en evt. fejl på en vare
Opdager du en fejl på dit DogCoach produkt, vil vi meget gerne have besked hurtigst muligt. Du kan reklamere over produktionsfejl indenfor 2 år efter dit køb (heri indgår lynlåse, knapper og lignende, men ikke alm. slitage)
Sådan opretter du en reklamation:
- Opret en reklamation i vores kundeportal, hvor du beskriver fejlen og vedhæfter fotos heraf.
- Du finder returportalen her: https://dogcoach-aps.webshipper.io/returns_public/4
Du skal bruge dit ordrenummer (ex. #10016948 – du finder det i din ordrebekræftelse). Kan du ikke finde dit ordrenummer i din mail, kan du kontakte os på tlf. +45 91 89 39 91 eller sende en mail på info@dogcoach.dk
- Du vil herefter modtage besked på din reklamation indenfor 1-2 dage. Typisk tilbyder vi at dække udgiften til en evt. reparation hos en professionel skrædder (f.eks. udskiftning af lynlås) eller at refundere eller ombytte dit produkt.